Na początku był… No właśnie. Od czego zaczęła się historia marki Add Value?
GP: Zaczęło się od dwóch pasjonatów, którzy dzielili się doświadczeniem i wsparciem. Komunikacja zawsze była dla nas ogromnie ważna i obydwoje mieliśmy uczucie, że czegoś brakuje na rynku. Z długich rozmów o ulepszaniu rzeczywistości zrodził się pomysł na Add Value - coś naszego, odpowiadającego na potrzeby i oczekiwania, grupa miłośników języka i pasjonatów nauczania. Wybraliśmy nazwę Add Value gdyż idealnie reprezentuje to na czym nam zawsze zależało - wartości dodane, jakość, wzbogacenie świata. Tak zaczęła się nasza historia. Od skromnych początków i zarażania uśmiechem i radością, poprzez rozwijanie sieci partnerów / trenerów którzy podzielają naszą wizję, po dzień dzisiejszy i pracę w całej Polsce z osobami, które tak jak my, wierzą, że język / rozmowa / komunikacja to klucz do wszelkich elementów życia. Z naszymi trenerami i partnerami mamy przyjemność obchodzić rocznice, zdobywać awanse, rozwijać kariery, a przede wszystkim wspomagać w wyzwaniach dnia codziennego. Add Value to nie tylko nauka, to przede wszystkim wszystkie elementy dodane, które tworzą niezapomniane spotkania zmieniające świat.
Jak przez lata zmienił się rynek i oczekiwania klientów?
GP: Pewnie zabrzmi to jak banał, lecz - jak wszędzie - pewne rzeczy zmieniają się nie do poznania, inne pozostają dokładnie takie same. Gdy zaczynaliśmy standardem nauczania było “szkolne” wciskanie słówek i gramatyki lub uczenie się jedynie przez mówienie. Dodatkowo, niewiele osób słyszało o możliwości zajęć zdalnych, a jeszcze mniejsza liczba była zainteresowana takim rozwiązaniem. Ponad dekadę później, świat odkrył uroki i benefity spotkań wirtualnych. Bez dojazdów, stania w korkach, z kubkiem dobrej herbaty na wygodnej kanapie - mając dostęp do narzędzi i materiałów z całego świata. Metody nauczania, mocno promowane przez Add Value, również uległy zmianie. Personalne dopasowanie i podejście, praca z kursantem jako partnerem, czy mieszanka materiałów to tylko kilka adaptacji, które modernizują rynek. Warto jednak zaznaczyć, iż tym co niezmienne - szczególnie dla nas - jest relacyjność i współpraca. Te wartości pozostają podstawą naszego biznesu i stylu pracy.
Rok 2023 rozpoczął się dla Państwa od dużych zmian - do portfolio dołączyła nowa marka. Co to oznacza dla Państwa klientów? GP: Do tej pory w ofercie Add Value faktycznie znajdowały się tłumaczenia, lecz decyzja o poszerzeniu naszego zespołu, a tym samym kompetencji umożliwiła nam wyjście naprzeciw kolejnym potrzebom naszych klientów. Otrzymają możliwość realizacji wszystkich rodzajów tłumaczeń (zwykłe, przysięgłe, symultaniczne, konsekutywne, kabinowe). Chcemy, aby Linglord dostarczał usługi komplementarne biznesowo do tych, które oferuje Add Value. A tłumaczenia realizowane przez Linglord, tak jak zresztą kursy Add Value, będą mogły być oferowane zarówno w kraju, jak i poza jego granicami.
W jakim kierunku planują Państwo dalej rozwijać firmę?
GP: Włączenie LL do grupy AVLC to kolejny milowy krok w rozwoju usług lingwistyczno-biznesowych. Nasze plany celują w nawiązanie współpracy na wielu polach z partnerami oferującymi różne usługi, by poprzez synergię wzmacniać naszą ofertę i rozszerzać portfolio. LL jest kluczowym elementem tego planu. Nie tylko jest to strategiczna decyzja na 2023, lecz również na przyszłość. AVLC chce pod swoim parasolem skupiać najlepsze marki na rynku usług językowych, by proponować klientom i partnerom kompleksowe rozwiązania o najwyższej jakości i szybkości realizacji.
A z jakimi pytaniami, wyzwaniami najczęściej mierzą się Państwa klienci, i w jaki sposób Państwo mogą im pomóc?
GP: Potrzeby HR-owe XXI wieku ciągle ewoluują. Tematyka szkoleń i rozwoju kompetencji pracowników to również element coraz powszechniejszego EB, czyli employer branding. Nasi partnerzy dostrzegają, iż współpraca z Add Value to zmniejszenie rotacji pracowniczej poprzez zapewnienie ciekawego i świetnie skrojonego pakietu rozwoju umiejętności. To również wsparcie organizacyjne i metodyczne. Rola HR łączy w sobie ogromny zakres tematyczny. Mając partnera wyczulonego na potrzeby, adaptującego się oraz z szerokim know-how, pozwala koordynatorom od strony klienta skupić się na wyzwaniach stojących bezpośrednio przed firmą, a nie na nadzorze partnerów biznesowych. Add Value ze swojej strony przejmuje całkowicie organizację i koordynację działań w zakresie szkoleń oraz tłumaczeń, by jak najbardziej usprawnić cały proces i odciążyć HR. Chętnie również dzielimy się naszą wiedzą i procesami wymieniając dobre doświadczenia i praktyki, które przydatne mogą być w każdej organizacji i na każdym szczeblu. Wracam tutaj do naszego hasła przewodniego - komunikacja łączy. Add Value wspomaga ją, wzbogaca i usprawnia na każdym polu.
Rozwija Pan firmę, co zapewne wymaga wielu nakładów czasu i pracy. Co stanowi dla Pana największe wyzwanie?
GP: Najtrudniejsze pytanie na koniec. :) Dawniej myślałem, że jest to wstawanie rano. Natomiast obecnie codziennie budzę się o 5 gotowy do działania. Myślę, że nie patrzę na zadania jako na wyzwania, a raczej kolejne punkty na mojej checkliście. A te po prostu sprawienie realizuję.
Dziękujemy za rozmowę!
Zapraszamy do odwiedzenia profilu Grzegorza Palki na Linkedin
Comments